OBS! Vedr. sertifisering og ATA-carnet fra mandag 16. mars

Vi støtter myndighetenes oppfordring om smittebegrensning, og jobber derfor på hjemmekontor. Alle våre tjenester leveres som normalt. Om du har noen spørsmål så ta kontakt med oss. Du er velkommen til å ringe våre ansatte direkte, se vår nettside for kontaktinformasjon. Du kan også få hjelp ved å ringe vårt telefonnummer 22 12 94 00.

Vedr. sertifisering – logg deg på her og send inn din søknad som vanlig. Er du ny kunde, uten bruker – se her for mer informasjon.

Om du har behov for manuelt stempel og signatur, og trenger å hente dokumentet, så gjør vi det etter nærmere avtale.

Dette gjelder også for ATA-carnet. Logg deg på som vanlig via din bruker og send inn bestilling. Er du ny kunde, så finner du informasjon om fremgangsmåte her

Vår telefontid er som vanlig fra 08.30-15.30, og vårt telefonnummer er 22 12 94 00.
Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.